N.w.a. - A b**h Is A b**h lyrics

Published

0 379 0

N.w.a. - A b**h Is A b**h lyrics

[Eazy E] Oh sh**. I guess there's one less b**h you gotta worry about [Narrator] Let's describe a certain female. A female with the disease of character And attitude. If you will a snob. However in a view of NWA... [Ice Cube] A b**h is a b**h (b**h) So if I'm poor or rich (word up) I talk in the exact same pitch Now the title b**h don't apply to all women But all women have a little b**h in 'em (yeah) It's like a disease that's plagues their character Takin' the women of America (yeah) And it starts with a letter B It makes a girl like that think she better than me (b**h) See, some get mad and some just bare it But, yo, if the shoe fits wear it (wear it) It makes 'em go deaf in the ear That's why when you say 'hi' she won't say 'hi' Are you the kind that think you're too damn fly? b**h eat sh** 'n die (ha, ha) Ice cube comin' at you at crazy pitch (Why?) I think a b**h is a b**h 'Who the f** you think you're callin' a b**h you little sorry muthaf**a? I dunno who the f** you think you're talkin' to. Let me tell you one Muthaf**in' thang, I'm not a...' [Eazy E] 'b**h, shut the f** up.' Yo, you can tell a girl that's out for the money (How?) She look good and the b**h won't phony She ain't no dummy she's rather connivin' Yo, b**h f** when I'm driving See a young n***a that's striving You're thru' without a BMW That's why a b**h is a b**h I guess, or ether P-M-S Here, test the girl that's kinda snobby (a'ight) And I bet you dis a n***a is her hobby And after she finished the test Write today a B-I-T-C-H And watch her get mad cause she know it's true (she know it) But a n***a like me, I say 'f** you' Do like Ice Cube, slam her a** in a ditch (slam her a**) Cause a b**h is a b**h 'Why I gonna be a b**h?' 'I ain't call you no b**h. If you'd listen to a goddamn song it'd tell You what a b**h is.' 'f** the song cause I'm not no muthaf**in' b**h.' 'I didn't say you was a b**h.' 'f** you, punk-a** n***a!' 'f** you, b**h! 'f** you! Who the f** you think you are? 'f** you! s** my dick, b**h! I once knew a b**h who got a slack Cause she playing me like she was all that A b**h can be your best friend talking behind your back (yeah) About who's f**ing who and who's getting fat Look at yourself for me, (look b**h) Now do you fall in this category? Or you're the kind that won't bleak Cause you don't think, yo, sh** stinks Luckily I haven't had a drink Cause I'll down you a** Than I'll clown your a** Cause the n***as I hang with ain't rich (I ain't rich) We're all saying 'f** you b**h!' (Word up!) Now, what I can do with a hoe like you Been your a** over then I'm thru' ? that you see Ice Cube ain't takin' no sh** (Why?) Cause I think a b**h is a b**h [Narrator] There you have it. The description of a b**h. Now ask yourself Are they talking about you? Are you that funky, dirty, money-hungry Scandalous, stuck-up, hair piece contact wearing b**h? Yep, you Probably are b**h!