Kinderen Voor Kinderen - 100 Kleine Feestjes lyrics

Published

0 88 0

Kinderen Voor Kinderen - 100 Kleine Feestjes lyrics

M'n vriendje kwam me halen om te skaten Zondag mag ik naar de bioscoop Vanavond gaan we pannekoeken eten Ik neem er twee met spek en twee met stroop Ik heb m'n liefste knuffel teruggevonden Morgen krijg ik chips bij de tv M'n vader komt vandaag terug uit Londen Dan neemt-ie een cadeautje voor me mee Ik heb wel honderd kleine feestjes in een jaar Ik spaar ze en bewaar ze in een laatje in m'n hoofd Honderd kleine taartjes Honderd kleine kaartjes Honderd kleine briefjes met hoera Hoera what is het leuk dat ik besta Volgend weekend ga ik uit logeren We staan met voetbal bijna bovenaan Woensdagmiddag krijg ik nieuwe kleren Daarna een ijsje bij de Italiaan We gaan de meester morgenvroeg verra**en Dan stoppen we confetti in zijn pet 's Avonds komt mijn tante op ons pa**en Dan mag ik lekker in het grote bed Ik heb wel honderd kleine feestjes in een jaar Ik spaar ze en bewaar ze in een laatje in m'n hoofd Honderd kleine taartjes Honderd kleine kaartjes Honderd kleine briefjes met hoera Hoera what is het leuk dat ik besta Ik heb wel honderd kleine feestjes in een jaar Ik spaar ze en bewaar ze in een laatje in m'n hoofd Honderd kleine taartjes Honderd kleine kaartjes Honderd kleine briefjes met hoera Hoera what is het leuk dat ik besta Als ik soms verdriet heb of ik maak me zorgen Dan open ik dat laatje En kijk ik naar de plaatjes Die 'k daar heb opgeborgen Daarna gaat het laatje weer op slot Dan is het niet over Maar ik voel me wel what minder rot Ik heb wel honderd kleine feestjes in een jaar Ik spaar ze en bewaar ze in een laatje in m'n hoofd Honderd kleine taartjes Honderd kleine kaartjes Honderd kleine briefjes met hoera (Hoera) Hoera what is het leuk dat ik besta (Lalalala) (Hoera) Hoera what is het leuk dat ik besta (Lalalala) (Hiep hiep) Hoera what is het leuk dat ik besta (Lalalala) (Hoera) Hoera what is het leuk dat ik besta (Hoera!) Hoera what is het leuk dat ik besta