Kinderen Voor Kinderen - 100 avonturen lyrics

Published

0 109 0

Kinderen Voor Kinderen - 100 avonturen lyrics

Er staat een grote kist vol avonturen bij ons boven Ik kreeg 'm van mijn vader, die is er niet zo vaak Hij zegt dat-ie piraat is en ik wil 'm graag geloven Maar dan wel een goeie, zonder ooglap, zonder haak En af en toe, als ik m'n vader mis Dan kijk ik in de kist, ik weet precies wat alles is De paraplu van Charlie Chaplin en het paard van Lucky Luke Piramides uit Egypte en de pet van Donald Duck De hele oude vleugel van een dove componist Honderd avonturen, honderd avonturen Honderd avonturen in een kist Er is een tijger uit Timboektoe en een haai uit Tokyo Hoeoehoehoehoe Een olifant uit India, een vlo uit Mexico Hoeoehoehoe Er zijn wolven uit de bossen en een slang die nogal slist Honderd avonturen, honderd avonturen Honderd avonturen in een kist Er staat een grote kist vol avonturen bij ons boven Ik kreeg 'm van m'n vader, m'n vader zit op zee Daar vecht hij vast met kapers die z'n schatten willen roven Maar als ik zestien jaar ben, dan mag ik met 'm mee En af en toe, als ik m'n vader mis Dan kruip ik in de kist, ik weet precies wat alles is Er ligt een bliksemflits uit Rome en een storm uit Canada Een overstroming uit je dromen en een hagelbui uit Spa Een donderwolk uit China en een verse pluk met mist Honderd avonturen, honderd avonturen Honderd avonturen in een kist Kannibalen uit de rimboe en piraten van de zee Hoeoehoehoehoe Er zijn monsters uit de bergen en de geesten van Goeree Hoeoehoehoe Een spook van lang geleden en een dolle trompettist Honderd avonturen, honderd avonturen Honderd avonturen in een kist Een spook van lang geleden en een dolle trompettist Honderd avonturen, honderd avonturen Honderd avonturen in een kist En een foto van m'n vader z'n gezicht En na honderd avonturen, honderd avonturen Gaat de kist weer dicht!