Kidd (DK) - 5 Om Morgenen lyrics

Published

0 97 0

Kidd (DK) - 5 Om Morgenen lyrics

CHEFF RECORDS BABY, SKØR MAND! ARBEJD! vi må bli' større end dem Hahahaha... Vi bliver større end dem! Hahahaha... yeah, yeah... sig det! Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Ligger ik' og sover længe Nej jeg ik' doven Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Mine sk**s de er så nice at Man skulle tro jeg var foroven Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Ligger ik' og sover længe Nej jeg ik' doven Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Mine sk**s de er så nice at Man skulle tro jeg var foroven Mere musik du kan se at vi laver det Gør det større' hvor heimdal kræver det Jeg er' profet - i efterløber I nye, jeg er ham der døber Vi gider slet ik' snak' med nogen af jer Gider ik' snak' med nogen så lad os vær' Fler' drags, flere problemer Fortsætter bare for' det ligger i min' gener YO KIIIIIIIDD! Fra København, dem der bedst' YO KIIIIIIDD! ______bliver ik læst' Stadig ik' en krone på vores lomm' Det vi gør er at vi andre rappers drøm' Om CHEFF fortsætter? ja selvfølgelig! Du glemt imorgen ...jeg udødelig... Omdrejningspunkt, kald mig sol I er kompas, jeg er pol Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Ligger ik' og sover længe Nej jeg ik' doven Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Mine sk**s de er så nice at Man skulle tro jeg var foroven Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Ligger ik' og sover længe Nej jeg ik' doven Jeg ude i studiet ude til 5 om morgenen Mine sk**s de er så nice at Skulle tro jeg var foroven