LYRICS.AZ APPLICATION

Download from Apple Store
Download from Google Play

Hacktivist - Hate lyrics

You must think that we're slipping off a roof
By the way we get slated down
Can't stop us spitting on a riddim in the booth
Changing the game and sound
Had an idea sitting in my room
Now we're playing to a bouncing crowd
Hit 'em with sixteen bars and hooks
We will never throw in the towel

Now we got the whole scene shook
Middle finger just won't go down
Grime kid in the metal scene getting funny looks
Screw up your face and frown
A million views on a tune is proof
That we've produced our own style
We've come a long way from our hometown
With the world on our shoulders, we'll never back down

Why you wanna hate on us?
Why you wanna hate on us?

No lies, we're givin' 'em the truth
They were leavin' the pit, less teeth in their mouth
On a mic wire swinging from the roof
We crowd surf and get deep with the fans
We don't get sick of the abuse
We get booked for a show in Amsterdam
Who's billin' up? Pass me the blues
Blowing negativity out the window, fam

I can't believe what we've done in four years
And all we're gonna do is expand
Try something new 'cause we got no fears
Live shows getting five K's in Kerrang!
Turned a hobby into a career
Now we travel across the globe with one plan
Still you wanna hate on us?
Nah, the whole scene's in the palm of our hand

Why you wanna hate on me
[Lyrics from: https:/lyrics.az/hacktivist/outside-the-box/hate.html]
Or talk like you don't rate my team?
You ain't even bringing no riffs to the scene
We be doing this till we're living our dream

Why you wanna hate on me
Or talk like you don't rate my team?
You ain't even bringing no heat to the scene
And the real mans know that we're dope on the streets

Yeah, the real mans know that we're dope on the streets

Who would've thought that four years back
We'd spawn from the scene and attack?
Sound alike bands are whack
Need H in your mind like a fiend needs crack

Who would've thought that four years back
We'd spawn from the scene and attack?
Sound alike bands are whack
Now we're tight in the game, won't fall back

Who would've thought that four years back
We'd spawn from the scene and attack?
Sound alike bands are whack
Need H in your mind like a fiend needs crack

Who would've thought that four years back
We'd spawn from the scene and attack?
Sound alike bands are whack
Now we're tight in the game, won't fall back

Why you wanna hate on me
Or talk like you don't rate my team?
You ain't even bringing no riffs to the scene
We be doing this till we're living our dream

Why you wanna hate on me
Or talk like you don't rate my team?
You ain't even bringing no heat to the scene
And the real mans know that we're dope on the streets

Correct these Lyrics

RECOMMENDED VIDEO