Gabrielle Leithaug - 5 Fine Frøkner lyrics

Published

0 373 0

Gabrielle Leithaug - 5 Fine Frøkner lyrics

Åh hosianna, Hevenu shalom Fem fine frøkner ska aldri dra hjem Lyden av noe som slipper oss fri Vi har'sje penger men vi eier allting Å vi trenger ikke verden, for meg og deg e verden Vi trenger ikke verden, for meg og deg e verden Lyden av noe som slipper oss fri Vi har'sje penger men vi eier allting [Pre-Chorus:] Du får meg til å kjøre meg opp Det e ingenting som kan kjøre meg ned Du får alt til å sprenge i kok D e ingen andre eg heller gjør det her med [Chorus:] Fem fine frøkner oppi klubben, vi befaler Sku det helt opp i himmelen Om det e fem fine fyrer spiller ingen rolle for det E ingen andre eg heller gjør det her med Send meg den derre du vet som får oss til å kjenne det brenner ihjel i vår kropp Det e som å fly over hele vår by, den der sangen var fet så vi satt an på ny Clubbidubbin, mine damer e så stunning Kanskje vi e litt ufyslige Men ka gjør det når det'sje lenger e dag Fem fine frøkner, tre på en rad Dem står aleine men vi gjør det ilag [Pre-Chorus] [Chorus x2] Fem fine frøkner, tre på en rad Dem står aleine men vi gjør det ilag [Pre-Chorus] [Chrous x2]