Dan Bull - Enderman Vs Dirtblock lyrics

Published

0 102 0

Dan Bull - Enderman Vs Dirtblock lyrics

JT: I'm an Enderman, like a Slenderman I'll find your daughter on MySpace and friend her man You won't believe that I'm a tender man, ha Well, maybe not, but I pretend I am When you're around me, be gentle man And when you look at me in the eye try not to wet your pants I'm an Enderman, with my ender clan And you're just another piece to my ender plan DB: On the third day, God mad the Earth, hey I'm pretty sure that means today's my birthday, yay! Yeah, I'm the dirtblock, the first block you break Without me you'd be lost for days No trees, no gra**, no farms, no fruit No chance to level up and get that lovely loot I'm a fundamental element part of every land To beat me, Enderman, you'd better invent a better plan Chorus: This whole fight is kinda pointless Let's just kick back and enjoy this Enderman vs. Dirtblock Weirdest sh** I've heard of I'll bet two pork chops on the tall guy Double or nothing on the short guy Hope this doesn't take a long time Take a seat, we might be here all night JT: I'm an Enderman, cuz I said I am I'll steal a block from your house cuz I said I can When I said I'm better, yes, I meant it, man You can't even rap...ok, I guess you can I'm a scary dude. that is very true You can't even walk around, but i'll carry you I'll go find another block for you to talk to Before you drop another bar, I might just drop you And then i'll drop some dubstep too (Enderman Dubstep, cut short by Dirtblock) DB: Right..... I keep it simple, I'm not difficult to render Stare you in the face and make you lose your temper Yeah, i'll put out the eyes of Ender Put 'em in a blender, then return to sender I'm a Dirtblock, I'm blowing up like the Hurt Locker You just repeat the same gimmick like a hopper Oooh, see the stupid magic trick that he can do? b**h, how's it feel to have a meter cube beating you? Hook: Alright, Alright. Let's Settle This Rivalry Survival Style Give up now, Enderman You'd Like That, Wouldn't You? For every one of you, there's thousands of me Yeah, But I Can Walk On You All Day What?! Ha Ha Ha Ha Ha And don't forget Yeah? I know how to fight dirty JT: I didn't wanna have to say this, I held it back But you're the kind of guy I'd wipe on my welcome mat Rap battle with an Enderman is asking for trouble All I need to beat you (pause for effect) is a shovel You'll be pushing up daisies from underground Ha, that was good, someone write that down Okay, let's call a truce before this gets ugly I gotta make sure the Ender Ladies still love me DB: YAH You couldn't make a friend, Enderman, poor you Everywhere you walk, people always ignore you All you do is jump around, stand and stop Make funny sounds move random blocks, thanks a lot, co*k I keep it underground, while you just wander round So I think it's obvious which one of us just won the round But if you're still not sure which one of us is a bigger name Look, I'm the actual icon for the fricken game!