We're gone' do it like this Like this, like this, like this I'm speaking fast T2 stannar news hela tiden T2 tar tjockt pengar bredvid den T2 dundrar in bredvid den För huvuden och sjunga i publiken Kontra kulturen med musiken Frontfiguren, spotta i spegeln För skriken, publiken, kalabaliken T2 härskar republiken Till alla er internetkids som bara Dissar, viskar, piskar Hela ert liv kommer bevittna Vad riktig rap betyder När skriken de lyder (T2) Krossar fler attityder Det är få som är äkta För många defekta För många nykläckta MC: s buk räkta Av det break mekaniskt maniskt T2 på micken är min svarning För det är T2 som kör på Ett beat värdigt att dö på Och det är T2 som rör på Och alla heads som hör på För det är T2 som för på För det är för få Som förstår Att T2, han gör så För det är så han brer på T2 är trött på Allt skit i branschen som han stött på Till i år och allt jag prövat på Är hat som för att få Den riktiga musiken är misskött så Independent, ordet är frihet Den här går runt i familjen för att vi vet T2 flår flintor som drivved (MVH) Oss tar bara klivet Hip hopasi det dunderskrivet T2 det lyriska lokomotivet Det är givet, musiken är lika med livet Vi knäpper VD: n det rika svinet
För det är han som sitter, utnyttjar artister Skyfflar med lister För mycket det brister Trycker det risker, jag tar dem Fifflar, fifflar, ja vi leker vi har dem Har dem, vi tar dem, har dem, har dem Vi tar dem För det är T2 som kör på Ett beat värdigt att dö på Och det är T2 som rör på Och alla heads som hör på För det är T2 som för på För det är för få Som förstår Att T2, han gör så För det är så han brer på (T-t-t-t-t-t-t-t) T2 kommunicerar, domminerar Omdefinierar och omformulerar T2 ger mer än dem tolererar Det är T2 som bombarderar Dissekerar, det dem konstruerar De onanerar, jag om kopulerar T2 höjt som "make me" status MC: s får börja om fem-barns kurs Lär sig om genus och kasus s*uta spela as dum Det låter som du rappar om ditt an*s T2 skiner och sprider mickrofonmedicinerna Viner med grammofonskivor Och tider som driver och hånfulla miner Tråkfullt och pina vid påken vi vrider Eller kåken vi driver för livet vi lever T2 han har king rap kläder För det är T2 som kör på Ett beat värdigt att dö på Och det är T2 som rör på Och alla heads som hör på För det är T2 som för på För det är för få Som förstår Att T2, han gör så För det är så han brer på